Sprememba življenjskega sloga iz nezdravega v zdravega zahteva veliko. Morda na prvi pogled izgleda – bom jedla po jedilniku, bom več pila, bom šla telovadit – po enem mesecu bi se moralo poznati. Hja…morda res drži, ampak kaj pa potem, ko tega jedilnika več ne bo, ko nebo več – bom šla za eno uro telovadit? Potem pademo nazaj. 

V prvi vrsti se moramo zavedati, da je beseda HUJŠANJE, V BISTVU ZELO ZLAGANA BESEDA. Oziroma lahko bi rekli kratkoročna. Vsi poznamo tisto, vrtimo se v krogu. Kilogrami dol, gor…ja to je HUJŠANJE. In nič hitrega ne more prinesti dolgoročnega rezultata. Pomeni – kilogramov nismo pridobili čez noč, zato jih tudi izgubili ne bomo čez noč. 

Vsega se moramo lotiti počasi, premišljeno ter ob vsaki naši potezi-odločitvi vprašati sami sebe – bom lahko tako živela tudi naprej? 

Največje napake, ki jih lahko naredimo:

– strogi jedilniki

– vadba na katero ne greš z veseljem

– prehrana ob kateri hudo stradaš

Namesto tega:

– najdi optimalen način prehranjevanja zase

– najdi gibanje, ki ti bo ustrezalo 

–  ne stradaj – stradanje ni rešitev

Torej naša prva naloga je: 

Najti GIBANJE, katerega se bomo z veseljem udeleževali.

Najti način PREHRANJEVANJA s katerim bomo lahko živeli. 

Se nadaljuje… ✔️💪🏼

Share: