Bistvo zdravega življenja je, da ga lahko obdržimo za vedno. Bistvo niso diete in prisilni treningi.
Jej kar zahteva telo (po zdravi pameti seveda) in treniraj-telovadi to kar te veseli 🙂

Le tako lahko to ostane ZA VEDNO!
Od mene ne pričakujte popolnosti, pričakujete pa lahko iskrenost in moj pogled na zdravo življenje 🙂 Moj namen ni stradanje – moj namen je LE EN 🙂 Počutiti se dobro v svoji koži 🙂
PREHRANA:

8:30 Zajtrk: 60 ovsenih kosmičev = 6 žlic, 100g Jabolka, 60g skute=2 žlici, cimet

10.00 Malica: 30g neslanih arašidov, 200 ml navadnega jogurta

13.00 Malica: manjše jabolko, pol banane

16.oo Kosilo: pečeno meso – svinjina, krompir, zelena solata

18.00 Malica: pol banane, žlica arašidovega masla

21.30 Večerja: skuta 
Dodatki: multivitaminske tablete, omega3, magnezij in glukozamin
Ostalo izven obrokov: črna čokolada
Tekočina: 2 litra zelenega čaja + 1/2 litra vode na treningu + 1/2 vode čaja zvečer
VADBA: Funkcionalni trening (danes me muči Sabina💪🏼)

POČUTJE: Super. Vesela, da mi je končno uspelo najti način kako popiti več tekočine 🙂

SLIKA DNEVA:

Če že, izberi najbolj zdravo ❤️

ČOKOLADA – na testu 🙂 

Share: