Danes mi je šlo pravzaprav odlično. Odločila sem se,da še malo spremenim jedilnik, poprosila za nekaj nasvetov mojo Lariso (GymLady). Hehe šele zdaj se mi je posvetilo, da imam v življenju dve čudoviti punci z enakim imenom 😀 Larisa Fišer (razgibajmo.se) in Larisa Gonza (GymLady). Naključje? Super punci 🙂 no torej da preidem k bistvu….moj jedilnik danes:
PREHRANA:
7:00 Zajtrk: 80g ovsenih kosmičev prelitih z vrelo vodo, dodala sem še dve žlici skute in 20 g vanilijevih proteinov

9.30 Malica: 30g neslanih arašidov, jabolko

12.30 Malica: 3,2 hofer navadni jogurt, moji trije fit keksi

15.00 vmes jabolko! Ker sem bila lačna in se mi je zdela boljša izbira kot pecivo iz mIze :))

18.oo Kosilo: cvetaca, strocji fižol, dve žlici kuskusa in zelena solata

21.00 večerja: skuta in merica proteinov

Dodatki: multivitaminske tablete, omega3, magnezij in glukozamin
Ostalo izven obrokov: črna čokolada in nekaj pečenih čičrik 🙈
Tekočina: 1,5 litra vode + 1/2 litra zelenega čaja + 1 liter vode še doma
VADBA: grozen glavobol in utrujenost 🙁 odločila sem se za trening doma.

POČUTJE: GLAVOBOL 🙁 Jutri bo zagotovo boljše…
SLIKA DNEVA: Malo za hec malo zares :)))

Share: